Porsche 911 GT3: Cestni dirkalnik, ki ostaja zvest svojemu poreklu
Skupaj z velikim navdušencem nad Porscheji Karlom Bradico in najpopularnejšim avtomobilskim vlogerjem Cirilom Komotarjem smo sedli v novi 911 GT3 ter preživeli enega najbolj vročih dni letošnjega poletja. Nastal je video, ki ga ne smete zamuditi.
Zgodba o tem cestnem dirkalniku se je začela pred 22 leti, ko smo razvili prvi homologacijski model, potreben za pridobitev vseh dovoljenj za dirkanje v prvenstvu FIA GT3. Prvi cestni dirkalnik Porsche 911 GT3 je nastal na osnovi takrat aktualnega modela 996, a njegov motor ni izhajal iz cestnih 911-ic, ampak iz legendarnega dirkalnika 959, ki je večkrat zmagal na najzahtevnejših vzdržljivostnih dirkah na svetu, kot sta Pariz–Dakar in Le Mans.
22 let je že v svetu »civilnega« avtomobilizma precej dolga doba, v avtomobilskem športu, kjer je razvoj precej hitrejši, pa v tem času minejo prava tehnološka obdobja. Zato ne preseneča, da so se generacije modelov GT3 menjavale na povprečno tri leta in tako je pred nami že sedma generacija te legende.
Časi se spreminjajo in marsikateri avtomobil se je skozi leta razvoja od svojih predhodnikov oddaljil do te mere, da je izgubil lastno prvinsko dušo. Pravo nasprotje pa je Porsche 911 GT3, ki z novim modelom generacije 992 svoje dirkaško poreklo izraža bolj kot kadarkoli prej. Pogonski agregat, ki izvira neposredno iz dirkalnika 911 GT3 R, je štiri litrski šestvaljni bokserski vrelec čustev, ki svojih 510 konjskih moči razvija na klasičen način, z vrtoglavo hitrim vrtenjem in brez vsakršnega prisilnega polnjenja.
Da gre resnično za s testosteronom nabit brezkompromisni avto, je jasno že pred prvim obratom motorja. Široki boki, 20-palčna kolesa na prvi in 21-palčna na zadnji osi, markanten difuzor na zadku ter impresiven zadnji spojler, ki si ga je GT3 izposodil pri dirkaškem bratu 911 RSR, že na mestu govorijo o tem, da je avto hiter. Resnično hiter. Če pa je še živo rdeče barve …
Ker slika pove več kot tisoč besed
Na tem mestu bi lahko nadaljevali slikovito opisovanje mogočne pojavnosti tega dovršenega tehnološkega stroja in se podali globlje v svet impresivnih številk. A nekaterih vtisov pač ni mogoče zliti na papir oziroma pretipkati na zaslon. Stvari je enostavno treba doživeti.
Zato smo se odločili, da poiščemo slovenskega lastnika novega 911 GT3, ga pocukamo za rokav in prosimo, da z nami deli svoje občutke o avtomobilu. Tiste osebne, necenzurirane in pristne. Nekaj teh vtisov je Karlo po mesecu dni lastništva prinesel že s seboj na Metliški grad, pravo doživetje pa je nastalo šele ob snemanju našega videa.
Skupaj z velikim navdušencem nad Porscheji Karlom Bradico in najpopularnejšim avtomobilskim vlogerjem Cirilom Komotarjem smo sedli v novi 911 GT3 ter preživeli enega najbolj vročih dni letošnjega poletja.
Udobno se namestite, povečajte jakost zvočnikov in uživajte ob ogledu.